lauantai 6. elokuuta 2011

Tunnustus

Löysinpä Heinän blogista tällaisen:



KIITOS!

Koska Pappa ei ole kotona, lähetän tunnustuksen eteenpäin omilla vastauksillani, kun muutenkin enemmän tätä blogia päivittelen.

Minun kolme lempiasiaani:

Väri: Vaatteissa valkoinen ja musta, värinä keltainen antaa minulle voimaa!

Ruoka: Viimeaikoina olen syönyt maailman helpointa ja ihaninta pinaattipastaa siinä toivossa, että sekin nostaisi sitä pirhanan hemoglobiinia. Noin yleensä, jos pitäisi valita ruoka mitä söisi lopunelämäänsä, olisi se kiistatta SUSHI! (Voih...)

Paikka, jossa haluaisin käydä: Hmmmm... Olen henkeen ja vereen koti-ihminen. Nuorempana olin kokoajan menemässä ja tekemässä ympäri maailmaa pitkiä aikoja, joten kerran kun on kotiin saanut jämähtää, niin ei täältä malta poiskaan lähteä. ;) Taiwan on tosin paikka, joka on jäänyt mieleeni ja haluaisin Taipeihin vielä mennä uudelleen lomailemaan.

Haluaisin antaa tunnustuksen jokaikiselle blogille, jota luen, mutta kai on pakko valita edes yksi! :) Annan siis tunnustuksen seuraavalle blogille (ja ihan kaikille ihanille blogeille!):

Tuleva äiti - On tosi kiva seurailla toisen odottajan kuulumisia, joka on vielä samoilla viikoilla!

Mamma

0 kommenttia:

Lähetä kommentti