keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Sitä hehkua ja byrokratiaa

Siis jes! Ei mun olo olekaan ihan tuhoontuomittu! Selkeästi reissu vaan verotti voimia paljon enemmän kuin ennen ja palautuminen vei kauemmin. Mut nyt tuntuu, kuin olisi ihan eri ihminen! Taino selkä on edelleenkin sökönä, mut noinniinkuin yleinen mielentila on selkeästi plussan puolella. Hermo olisikin mennyt (sekä minulla että Papalla), jos hurrrja väsymys olisi jatkunut. Eilen Papan veli oli meillä yötä ja yritin paikkailla hormonimyrskyäni leipomalla neljä pellillistä sämpylöitä ja rahkaomenapiirakan. Ei se ainakaan kovasti mua pelännyt! :)

Jo pitkä tovi sitten kirjoittelin siitä, että uuden pyörätuolin hankkiminen olisi enemmän kuin ajankohtaista. No, voitte varmaan arvata, että nyt se sitä ainakin on! Oloa ja selkää ei helpota ollenkaan se, kun istuu kokoajan ihan puristuksissa. Joku päivä vielä lonkkaluuni porautuvat laidasta läpi! Asiahan ei ole vielä eiliseen mennessä edennyt yhtään mihinkään, kun pyörätuoliasioita hoitanut henkilö on lomaillut hyvän aikaa. Tällä viikolla hän oli palannut töihin, mutta arvatkaapa kuinka helppoa on saada kiinni ihmistä, joka yrittää selvittää kuukauden sähköposteja! Puheluni yhdistettiin joka kerta äänien perusteella ulkoavaruuteen ja lopulta lähetin hänelle sähköpostin, jossa kerroin pääpiirteittäin asiani ja painotin moneen kertaan sitä, että asialla on ihan oikeasti pirunmoinen kiire. Tänään onneksi hän sitten soitti ja suhtautui uuden pyörätuolin hankintaan suopeasti. Yritti tosin ensin tarjota minulle kymmenen senttiä liian leveää tuolia, joka sattuisi olemaan juuri nyt heidän varastossaan, mutta ymmärsi yskän, kun sanoin, etten ihan NIIIIN paljon ole levinnyt! :)

Joten ensi viikon torstaina, VIHDOIN, saan mennä erääseen pyörätuoleja tilaavaan liikkeeseen mietiskelemään, että mikä olisi se uusi tuoli. Jes. Olen oikeasti tosi helpottunut, koska istuminen on juuri nyt tosi tukalaa ja epämiellyttävää, eikä makaamisen lisäksi mitään muuta vaihtoehtoa ole.

Tosin ei tässä vielä kannata juhlia, koska minimissään koko prosessissa kestää kaksi kuukautta... Mutta silti! Asia on edennyt! Jihuu! Ainiin, pakko vielä kertoa, että pyörätuoliliikkeen nainen oli ihan innoissaan, kun kerroin olevani raskaana, ja täytyisi miettiä tuolia senkin kannalta. :) Kauheasti kyseli, kuinka olen voinut, millä viikoilla olen ja onko ultrassa jo käyty. Juhli vielä ihan ääneen, että ihanaa, kun minun aluettani hoitava tyyppi on kesälomalla ja nyt hän saa minut asiakkaaksensa. Sweet. Olen siis hänet pari kertaa nähnyt, VUOSIA VUOSIA sitten, joten en yhtään olettanut hänen muistavan minua ainakaan pelkän puhelun perusteella. Mutta ihanaa tuottaa jollekin hyvä mieli, ihan vaan olemalla raskaana! :)

Mutta joo, palataan asiaan!

Mamma


P.S. Siis ihan oikeasti, tänään alkoi virallisesti toinen kolmannes!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti