perjantai 3. kesäkuuta 2011

Krooh pyyh vol. II

Onneksi sain selville, minkä takia oon näin tajuttoman väsynyt. Tai ihan lamaantunut. Lääkäri soitti ja kertoi, että mun hemoglobini on 113. Voinee vaikuttaa asiaan, koska yleensä mun hemppa on normaalin kirjoissa ja jopa paremmalla puolella. Kuulemma täytyy kuitenkin sulkea pois labroilla sisäisen verenvuodon mahdollisuus. (Hui! Kuulostaa pelottavalta!)

Lääkäri myös kysyi, et oonko varma, et oon vasta tässä vaiheessa raskautta, kun yleensä hemoglobini ongelmat alkaa kuulemma myöhemmin. No siis, periaatteessa joo. Enhän mä voi muuta kuin laskeskella. Mut vähänkö kivaa, jos oisinkin jo huomaamattani ylittänyt vaikka sen maagisen 12. viikon rajan! (Epäilen vahvasti)

Viimepäivinä oon muuten syönyt pelkkää kebabia. Kaikki muu pistää oksettamaan. Tuntuu jotenkin juntilta, kun eilenkin kepsuhimojeni kourissa googlettelin kebab-reseptejä ja parhaita kebab-mestoja. :D

Mut nyt Pappa tuli kotiin ja vie mut, minnekäs muualle, kuin kebabille!

Ihanaa viikonloppua kaikille! Täälläkin yritetään nauttia siitä!

Mamma 7+2


P.S. Ois tarkotus myös tehdä postaus raskauden herättämistä yllättävistä nostalgiantunteista. Tulossa siis heti kun olo helppaa!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti