perjantai 8. huhtikuuta 2011

Oletko raskaana vai ei (miehen näkökulmasta)?

Noh. Joko olet tai sitten et ole.

Eikö juuri tätä varten ole olemassa suhteellisen yksiselitteiset testit. Näin miehenä mun on välillä vaikea ymmärtää sitä, miten paljon asioita voidaan/jaksetaan/osataan ylianalysoida.

"Varvasta jomottaa. Täytyy johtua kasvaimesta. Oikeassa korvassa. Tai sitten olen raskaana. Kunhan ei vaan iskisi yskä!"

Jos varvasta jomottaa, olet todennäköisesti paukauttanut sen johonkin pöydän kulmaan. Jos on ummetusta, olet varmaan syönyt huonosti. Juo kuppi kahvia ja istu tunti pöntöllä.

...olenpa kyynisellä tuulella.

Ei, onhan se ihan oikeesti mahtavaa kun on jotain, jota odottaa niin malttamattomana. Ja pakko mun on myöntää, että joskus mä oon Mamman kanssa samassa paatissa pohdiskelemassa, jospa TÄMÄNKERTAINEN tissikipu johtuisi hedelmöittymisestä :)

Antakaa palaa siskot! Analysoikaa sydämmenne pakahduksiin ja eiköhän ennemmin tai myöhemmin aavistukset käy toteen.

Halauksin,

Pappa

1 kommenttia:

Kia/ Luetaanko tämä? kirjoitti...

Hahaa... Niin totta. :) Mutta pakko sitä on analysoida ja pohdiskella, koska se pitää toivoa yllä. Ja testejäkään ei kannata tehdä ennen kuin aikaisintaan 10pv hedelmöityksestä, joten aikaa jää hyvin arvailulle. Vaikka myönnetään, että mulla ainakin on tapana ylianalysoida myös noita kirjoittamiasi korva/varvas/mahakipujakin....

Lähetä kommentti