maanantai 2. toukokuuta 2011

Eteenpäin, sanoi mummo hangessa

Taas on maanantai. Oi, mikä ihana maanantai. Olin koko viikonlopun töissä ja nyt ois enään tämä ja huominen päivä ja sit ensimmäinen vapaapäivä viikkoon :) Ihana, ihana maanantai!

Mamma stressaa selkeesti enemmän noitten tikkujen kanssa ku mä :) Kyllä mäkin odotan into piukalla sitä päivää, kun raskaustesti näyttää positiivista mutta mä uskon, että se päivä vielä koittaa, oli se sitten tässä kuussa tai keskellä kesää (tai senkin jälkeen). En jaksaisi odottaa yhtään sen enempää kuin Mammakaan mutta joskus on vaan pakko. Siksi siitä on turha ottaa ylimääräisiä paineita, jos vaan voi olla ottamatta. Tiedän, ettei se oo aina ihan helppoa.

Mun on varmaan paljon helpompi olla rentona, kun olen kuitenkin paljon poissa kotoa. Joudun päivisin keskittymään ihan muihin asioihin. Jos minäkin olisin siellä kotona päivittelemässä, stressaisin varmasti itsekin :)

Iloa kaikkien viikkoon!

Pappa

0 kommenttia:

Lähetä kommentti